Politique de remboursement


  • Når du kjøper varer på internett har du som kunde 14 dager angrerett som gjelder fra det tidspunktet du har mottatt vare du har bestilt.

Når du bruker angreretten din: 

  • Du må informere oss at du angrer. Beskjeden skal sendes via e-post til support@merchberry.no I e-posten må navn, adresse, e-postadresse, ordrenummer samt hvilke produkt(er) returen gjelder for stå tydelig og klart.
  • Du bør returnere produktene til oss umiddelbart og innen angreretten går ut (lovfestet 14 dager).
  • Du er ansvarlig for returfrakt, levering og tilstand på produktene ved retur, produktene bør derfor sendes godt pakket inn og i originalemballasje.
  • På refusjonsbeløpet forbeholder vi oss retten til å trekke en sum som tilsvarer verdifallet sammenlignet med den opprinnelige verdien til produktet for brukt eller skadet produkt.

Angreretten gjelder ikke for:


  • Produkter som er forseglet av helsemessige- eller hygieniske årsaker, og der forseglingen er blitt brutt av deg.
  • Produkter av karakter forseglet lyd eller bildeopptak og hvor forseglingen er blitt brutt av deg.
  • Skreddersydd produkt som er spesialtilpasset for deg eller som har tydelig personlig preg etter dine ønsker.
  • Tjenester som er fullført og hvor du eksplisitt har samtykket til at tjenesten blir utført uten angrerett.
  • Varer som raskt kan bli dårligere, eksempelvis mat.
  • Løsnummer av aviser eller magasiner.
    For mer om angrerettloven,  se her